Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Vad är Microsoft Dynamics 365 Customer Service?
Dynamics 365 Customer Service är kundsupportlösningen i Dynamics-plattformen för kundhantering som hjälper dig att hantera kundinteraktioner, lösa kundproblem och bygga starka kundrelationer.
Vad kan Customer Service hjälpa ditt företag med?
Customer Service i Dynamics hjälper dig att förbättra er kundsupport genom att tillhandahålla verktyg för att optimera kundupplevelsen samt att dra nytta av dataanalys och kunskapsbasen i denna kraftfulla supportlösning.
Med Customer Service kan kundtjänstmedarbetare följa upp sina ärenden från start till slut samtidigt ger det en helhetsvy över kundinteraktioner, med historik, så att medarbetarna kan leverera en mer personlig service. Applikationen innehåller en kunskapsbas som gör det lätt att hitta svar på vanliga frågor och lösa problem snabbare.
En framtidssäkrad plattform med integration
Integrera lösningen med era sociala medier för att hantera kundinteraktioner i de plattformarna, använd dataanalys för att identifiera trender och förbättra kundupplevelsen. Customer Service är integrerad med Dynamics 365-applikationer som t.ex. Sales och Marketing och det går att integrera med externa system såsom ERP med mera.
- Förbättra kundnöjdhet
- Öka produktivitet
- Optimera ärendehantering
- Leverera en mer personlig service med ökad förståelse för kunden
- Multikanalhantering
- Automatiserade processer
- Analytics och rapportering
- Mobil applikation
- Skalbart och säkert
Vi hjälper ditt företag med Dynamics CRM
Vi hjälper dig med Dynamics CRM från analys och start till struktur, löpande support, förvaltning och vidareutveckling. Våra Dynamics-konsulter finns tillgängliga i Stockholm och alla talar svenska samt engelska. Vi hjälper bolag i alla storlekar.
Vill du veta mer?